De dag van de aankomst.

15 september 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

15 september 2018,

Zo de eerste dag is aangebroken en daar ik zelf al in Las Vegas was, heb ik het clubje in de lobby van het hotel zien aankomen en na even snel een blik tussen de rijders te hebben geworpen konstateerde ik dat inderdaad Leo Los er niet bij was, dus helaas Leo volgend keer beter en nogmaals van harte beterschap.

We werden door Ronald ( touroperator ) welkom geheten in de lobby van het hotel, even snel de hoofden geteld en ja hoor 14 personen waarvan 3 dames die als buddy meerijden en 1 dame die zelf rijdt. Gezien het feit dat het weekend is en Fremontstreet afgeladen met mensen is en er ook nog een een evenement plaatsvond was het ondoenlijk om een briefing te houden dit wordt dan morgen  gedaan bij het verhuurbedrijf.

Gezamenlijk werd er nog wat gedronken in de bar die zoals Ronald aangaf links in het Casino is. Nu is het zo dat je soms verbllndt wordt door al die draaiende gokmachines en de grote ruimtes nu niet bepaald makkelijk zijn ingedeeld, dus was het even zoeken naar de bar. Dries, Koos en ik waren als eerste dus wij maar vast het gele vocht besteld. Even later kwam de rest en er werd het nodige onder elkaar gesproken en wat informatie uitgewisseld.

Koos en Dries 1Daar de mannen Dries en Koos dus niet echt van het vliegtuigvoer hadden genoten zijn we maar even snel tussen het Amerikaanse volk doorgewandeld op zoek naar een voedertent. Koos en Dries 2Even snel zei ik, ja dan moet je dus niet met mensen hier gaan wandelen die hier nog niet geweest zijn want elke bloterik die een showtje op straat stond te geven werd aandachtig bestudeerd. Ach ja het is ook vermakelijk. Wat ben ik blij dat beide mannen vroeger flinke schoppen hebben gehad, want ze staken echt boven al die kleine mensjes uit. Nee er waren niet alleen Chinese.

Bij de snelvoedertentjes aan gekomen werd een hamburger en een bak met noodels weggewerkt. Om daarna weer langzzam richting nachtrust te lopen. “Man, man, ik raak verdwaald hier”, werd nog even geopperd. Tja het is wel Vegas he. Maar goed de rust wordt genoten en morgen weer vroeg op want om 8 uur staat de bus voor de deur die ons naar de tweewielers gaat brengen. Het avontuur gaat beginnen.

De eerste dag zal het wel even afzien worden want we moeten allen, 11 rijders nog even aan de net nieuw gehuurde Harleys wennen. Zo ook aan het verkeer. want tja er zijn toch wel iets andere regels als bij ons. Het bvb rechts afslaan door rood licht is voor ons ongewoon maar hier toegestaan.

Ik zeg welterusten en tot morgen.

1. Annet:
    16 september 2018
    Veel succes en ben benieuwd naar de volgende mail. Koos, kijk af en toe ook op de weg 😜, en niet teveel om je heen.
  2. Tanja:
    16 september 2018
    Heel veel plezier!!
  3. Jos Veendrick:
    17 september 2018
    De eerste dag met John gereden. Geweldig!